Προϊόντα

Οι ερωτήσεις σας

Εγγύηση

Παράδοση

Πληρωμή

Προϊόντα

Παραγγελίες

Επιστροφές

Τεχνικά

Αγορές με αντικαταβολή

Επικοινωνία

 

Εγγύηση

 

Ε. Υπάρχει εγγύηση ποιότητας για τα προϊόντα σας;

Α. Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εργοστασιακή εγγύηση ποιότητας. Οι όροι της εγγύησης κάθε προϊόντος ισχύουν πλήρως, με την προϋπόθεση ότι θα φυλαχθεί η απόδειξη λιανικής, ή το τιμολόγιο πώλησης.

 

Παράδοση

 

Ε. Ποιός είναι ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων;

Α. Προσπαθούμε να στέλνουμε τα προϊόντα που παραγγέλνετε όσο το δυνατό γρηγορότερα. Εφόσον το προϊόν είναι ετοιμοπαράδοτο, παραλαμβάνετε την επόμενη εργάσιμη εντός Αττικής, και σε δύο έως τρεις ημέρες για την υπόλοιπη Ελλάδα. Εάν κάτι δεν είναι ετοιμοπαράδοτο, ισχύουν οι ίδιοι χρόνοι από την στιγμή που θα το παραλάβουμε εμείς και θα σας το αποστείλουμε.

 

Ε. Πόσο είναι το κόστος αποστολής της παραγγελίας μου;

Α. Υπολογίζουμε το κόστος αποστολής της εκάστοτε παραγγελίας ανάλογα με τον όγκο, το βάρος, τον τρόπο αποστολής, την διεύθυνση παράδοσης και το προσθέτουμε στο τελικό κόστος της παραγγελίας σας. Γενικά το κόστος αποστολής με την μεταφορική εταιρεία που συνεργαζόμαστε είναι από 3 έως 4 ευρώ ανά χαρτοσυσκευασία διαστάσεων περίπου 50x50x35 εκ. Μία τέτοια χαρτοσυσκευασία συνήθως χωράει 20 - 25 λίτρα απολυμαντικών. Σε κάθε περίπτωση σας ενημερώνουμε προτού προχωρήσετε στην παραγγελία και την πληρωμή.

 

Ε. Ποιο θα είναι το κόστος των μεταφορικών εάν βάλω στο καλάθι μου περισσότερα από ένα προϊόντα;

Α. Το κόστος των μεταφορικών δεν είναι το άθροισμα για κάθε αντικείμενο ξεχωριστά. Συσκευάζουμε την παραγγελία σας σε ασφαλείς χαρτοσυσκευασίες και από το βάρος και τον όγκο της συνολικής χαρτοσυσκευασίας προκύπτει το κόστος των μεταφορικών. Σας συμφέρει λοιπόν σε κάθε αγορά σας αν έχετε περισσότερα του ενός αντικειμένου.

 

Ε. Μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;

Α. Σε περίπτωση καθυστέρησης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 210 4838224, είτε στέλνοντας ένα email στο info@pcosmidis.gr και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας.

 

Ε. Πως ξέρω ότι η παραγγελία μου προχωράει;

Α. Μόλις γίνει η αποστολή, σας αποστέλουμε μήνυμα στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο και στη διεύθυνση του online λογαριασμού σας. Από εκεί και μετά ισχύουν οι χρόνοι παράδοσης που αναγράφονται σε κάθε προϊόν.

 

Ε. Μπορώ να έρθω να πάρω το προϊόν από το κατάστημά σας;

Α. Ναι βεβαίως, η παραγγελία σας θα πρέπει να γίνει τηλεφωνικά. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 4838224, είτε στέλνοντας ένα email στο info@pcosmidis.gr για να κανονίσουμε την μέρα που σας βολεύει να παραλάβετε τα προϊόντα σας.

 

Ε. Μπορώ να παραγγείλω κάτι και να το στείλω σε άλλη διεύθυνση;

Α. Ναι, η διεύθυνση αποστολής μπορεί να είναι άλλη από την διεύθυνση σας. Γι' αυτό και στο πεδίο με τα στοιχεία που σας ζητούνται, υπάρχουν δύο διαφορετικές φόρμες στοιχείων, μια για τα ατομικά σας στοιχεία (χρέωσης) και μια για τα στοιχεία αποστολής/παραλαβής.
 

Ε. Έλαβα λάθος προϊόν στην παραγγελία μου

Α. Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 210 4838224, είτε με email στο info@pcosmidis.gr για να βρούμε μαζί την λύση.

 

Ε. Ένα αντικείμενο λείπει από την παραγγελία μου

Α. Για κάθε προϊόν που δεν παραδόθηκε, επικοινωνήστε μαζί μας σε διάστημα 7 εργάσιμων ημερών και εμείς θα διαπιστώσουμε τι συμβαίνει.

 

Πληρωμή

 

Ε. Ποιες είναι οι διαδικασίες πληρωμής;

Α. Αφού στείλετε την παραγγελία σας online, τηλεφωνικά, με φαξ ή email, σας στέλνουμε γραπτή επιβεβαίωση της συνολικής αξίας της παραγγελίας περιλαμβανομένων των εξόδων αποστολής. 

Η πληρωμή της παραγγελίας σας γίνεται με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας πριν την αποστολή, ή εναλλακτικά με αντικαταβολή, δηλαδή καταβάλετε την αξία της παραγγελίας σας στην μεταφορική εταιρεία κατά την παράδοση των προϊόντων. 

Για κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας μας, μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ Τράπεζας Πειραιώς, Εθνικής Τράπεζας, Alpha Bank, Eurobank, ή Attika Bank.

 

Προϊόντα

 

Ε. Είναι τα προϊόντα σας ποιοτικά;

Α. Δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στην ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας. Όλα μας τα προϊόντα είναι υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών και πληρούν όλες τις  σχετικές Ευρωπαϊκές Οδηγίες και την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία περί απολυμαντικών, απορρυπαντικών, βιοκτόνων και ιατροτεχνολογικών προϊόντων.

 

Ε. Μπορώ να έχω περισσότερες πληροφορίες για κάποιο προϊόν;

Α. Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 210 4838224, είτε με email στο info@pcosmidis.gr και θα χαρούμε πολύ να σας βοηθήσουμε.

 

Παραγγελίες

 

Ε. Ποιά είναι η διαδικασία παραγγελίας;

Α. Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας online μέσω της ιστοσελίδας μας, τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 210 4838224, με γραπτό μήνυμα στο φάξ 210 4838547 ή στο e-mail info@pcosmidis.gr

 

Ε. Πως ξέρω ότι η παραγγελία μου ήταν επιτυχής;

Α. Θα σας έρθει στο email σας επιβεβαίωση της αγοράς σας, καθώς και ανάλυση των προϊόντων που αγοράσατε.

 

Ε. Έχω κάνει παραγγελία αλλά το προϊόν δεν είναι σε stock

Α. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να υπάρχει επάρκεια αποθέματος σε όλα τα πρoϊόντα μας.  Ενδεχομένως σε ελάχιστες περιπτώσεις να υπάρξουν ελλείψεις. Σε μία τέτοια περίπτωση που δεν υπάρχει το προϊόν που παραγγείλατε θα σας τηλεφωνήσουμε ή θα σας στείλουμε e-mail εντός 24 ωρών προκειμένου να σας ενημερώσουμε ότι το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στην δεδομένη στιγμή. Μπορείτε να επιλέξετε να περιμένετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας. Εάν ακυρώσετε την παραγγελία σας και έχετε ήδη πληρώσει, τα χρήματα θα σας επιστραφούν. 

 

Ε. Ψάχνω ένα προϊόν σας και δεν το βρίσκω στην ιστοσελίδα σας

Α. Είναι πιθανόν κάποια από τα προϊόντα μας να μην εμφανίζονται στο διαδίκτυο. Εάν έχετε δει κάποιο προϊόν μας που δεν υπάρχει στην ιστοσελίδα, επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 4838224 για να το βρούμε μαζί.

 

Επιστροφές

 

Ε. Πως επιστρέφω ένα προϊόν;

Α. Στην περίπτωση επιστροφών παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για τις λεπτομέρειες αποστολής. Τα έξοδα επιστροφής πληρώνονται από τον πελάτη, εκτός από την περίπτωση ελατωματικού προϊόντος στο οποίο ισχύει η εγγύηση.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο email info@pcosmidis.gr ή στο τηλέφωνο 210 4838224 για να παραλάβετε οδηγίες επιστροφής και αριθμό έγκρισης επιστροφής. 

 

Ε. Ποια είναι η πολιτική αλλαγών σας;

Α. Είμαστε σίγουροι για τα προϊόντα μας και ελπίζουμε ότι κι εσείς θα μείνετε ευχαριστημένοι με την αγορά σας. Εάν όμως για κάποιο λόγο δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα, αχρησιμοποίητα, μαζί με την απόδειξή τους, μέσα σε 7 εργάσιμες μέρες από την ημέρα αγοράς τους.

Ε. Σε περίπτωση που επιστέψω ένα προϊόν, τα χρήματα επιστρέφονται;

Α. Ναι, τα χρήματα σας θα επιστραφούν.

 

Τεχνικά

 

Ε. Δεν μπορώ να μπω στον λογαριασμό μου. Τι μπορεί να συμβαίνει;

Α. Βεβαιωθείτε ότι υπάρχει και λειτουργεί το internet. Σιγουρευτείτε ότι τα στοιχεία που καταχωρείτε (email, password) είναι τα σωστά. Σε κάθε περίπτωση, τηλεφωνήστε μας στο 210 4838224 και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

 

Αγορές με αντικαταβολή

 

Ε. Με ποιο τρόπο γίνεται η αντικαταβολή;

Α. Οι παραγγελίες με αντικαταβολή εξοφλούνται στην μεταφορική εταιρεία κατά την παράδοση.

 

Ε. Ποιο είναι το κόστος της αντικαταβολής;

Α. Η αντικαταβολή έχει ένα επιπλέον κόστος διαχείρισης που χρεώνει η μεταφορική εταιρεία. Σε κάθε περίπτωση πριν αποστείλουμε την παραγγελία σας, θα σας ενημερώσουμε με email ή τηλεφωνικά για το κόστος της αντικαταβολής.

 

Επικοινωνία

 

Να βοηθήσουμε;  Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα ή την παραγγελία σας παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας με email στο info@pcosmidis.gr ή τηλεφωνήστε μας στο 210 4838224 τις εργάσιμες μέρες μεταξύ 9 το πρωϊ με 5 το απόγευμα.


Κατασκευή Ιστοσελίδων Web and Art Solutions