Προϊόντα

Παράδοση και επιστροφές


Παράδοση

Χρόνος παράδοσης των προϊόντων

Προσπαθούμε να στέλνουμε τα προϊόντα που παραγγέλνετε όσο το δυνατό γρηγορότερα. Εφόσον το προϊόν είναι ετοιμοπαράδοτο, παραλαμβάνετε την επόμενη εργάσιμη εντός Αττικής, και σε δύο έως τρεις ημέρες για την υπόλοιπη Ελλάδα. Εάν κάτι δεν είναι ετοιμοπαράδοτο, ισχύουν οι ίδιοι χρόνοι από την στιγμή που θα το παραλάβουμε εμείς και θα σας το αποστείλουμε.

 

Κόστος αποστολής της παραγγελίας

Υπολογίζουμε το κόστος αποστολής της εκάστοτε παραγγελίας ανάλογα με τον όγκο, το βάρος, τον τρόπο αποστολής, την διεύθυνση παράδοσης και το προσθέτουμε στο τελικό κόστος της παραγγελίας σας. Γενικά το κόστος αποστολής με την μεταφορική εταιρεία που συνεργαζόμαστε είναι από 3 έως 4 ευρώ ανά χαρτοσυσκευασία διαστάσεων περίπου 50x50x35 εκ. Μία τέτοια χαρτοσυσκευασία συνήθως χωράει 20 - 25 λίτρα απολυμαντικών. Σε κάθε περίπτωση σας ενημερώνουμε προτού προχωρήσετε στην παραγγελία και την πληρωμή.

 

Κόστος των μεταφορικών γιά περισσότερα από ένα προϊόντα

Το κόστος των μεταφορικών δεν είναι το άθροισμα για κάθε αντικείμενο ξεχωριστά. Συσκευάζουμε την παραγγελία σας σε ασφαλείς χαρτοσυσκευασίες και από το βάρος και τον όγκο της συνολικής χαρτοσυσκευασίας προκύπτει το κόστος των μεταφορικών. Σας συμφέρει λοιπόν σε κάθε αγορά σας αν έχετε περισσότερα του ενός αντικειμένου.

 

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελιά σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν δεν είναι σε stock. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Εάν το επιθυμείτε, το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή μέσω e-mail επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

 

Σε περίπτωση καθυστέρησης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 210 4838224, είτε στέλνοντας ένα email στο info@pcosmidis.gr και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας.

 

Επιβεβαίωση παραγγελίας

Μόλις γίνει η αποστολή, σας αποστέλουμε μήνυμα στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο και στη διεύθυνση του online λογαριασμού σας. Από εκεί και μετά ισχύουν οι χρόνοι παράδοσης που αναγράφονται σε κάθε προϊόν.

 

Παραλαβή από το κατάστημά

Ναι βεβαίως, στην περίπτωση αυτή η παραγγελία θα πρέπει να γίνει τηλεφωνικά. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 4838224, είτε στέλνοντας ένα email στο info@pcosmidis.gr για να κανονίσουμε την μέρα που σας βολεύει να παραλάβετε τα προϊόντα σας.

 

Αποστολή σε άλλη διεύθυνση

Ναι, η διεύθυνση αποστολής μπορεί να είναι άλλη από την διεύθυνση σας. Γι' αυτό και στο πεδίο με τα στοιχεία που σας ζητούνται, υπάρχουν δύο διαφορετικές φόρμες στοιχείων, μία για τα ατομικά σας στοιχεία (χρέωσης) και μια για τα στοιχεία αποστολής/παραλαβής.
 

Παραλαβή λάθους προϊόντος στην παραγγελία

Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 210 4838224, είτε με email στο info@pcosmidis.gr για να βρούμε μαζί την λύση.

 

Ένα αντικείμενο λείπει από την παραγγελία

Για κάθε προϊόν που δεν παραδόθηκε, επικοινωνήστε μαζί μας σε διάστημα 7 εργάσιμων ημερών και εμείς θα διαπιστώσουμε τι συμβαίνει.

 

Παραγγελία για προϊόν που δεν είναι σε stock

Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να υπάρχει επάρκεια αποθέματος σε όλα τα πρoϊόντα μας.  Ενδεχομένως σε ελάχιστες περιπτώσεις να υπάρξουν ελλείψεις. Σε μία τέτοια περίπτωση που δεν υπάρχει το προϊόν που παραγγείλατε θα σας τηλεφωνήσουμε ή θα σας στείλουμε e-mail εντός 24 ωρών προκειμένου να σας ενημερώσουμε ότι το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στην δεδομένη στιγμή. Μπορείτε να επιλέξετε να περιμένετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας. Εάν ακυρώσετε την παραγγελία σας και έχετε ήδη πληρώσει, τα χρήματα θα σας επιστραφούν. 

 

Επιστροφές

Πώς επιστρέφεται ένα προϊόν;

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν με την προϋπόθεση ότι το προϊόν και η συσκευασία του βρίσκεται στην άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε. Στην περίπτωση επιστροφών παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για τις λεπτομέρειες αποστολής. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός από την περίπτωση ελατωματικού προϊόντος στο οποίο ισχύει η εγγύηση. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο email info@pcosmidis.gr ή στο τηλέφωνο 210 4838224 για να παραλάβετε οδηγίες επιστροφής και αριθμό έγκρισης επιστροφής. 

 

Πολιτική αλλαγών

Είμαστε σίγουροι για τα προϊόντα μας και ελπίζουμε ότι κι εσείς θα μείνετε ευχαριστημένοι με την αγορά σας. Εάν όμως για κάποιο λόγο δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα, αχρησιμοποίητα, μαζί με την απόδειξή τους, μέσα σε 7 εργάσιμες μέρες από την ημέρα αγοράς τους.

Σε περίπτωση επιστροφής προιόντος, τα χρήματα επιστρέφονται;

Ναι, τα χρήματα σας θα επιστραφούν.


Κατασκευή Ιστοσελίδων Web and Art Solutions